Saknar er mer för varje dag som går







är så jävla glad, mamma och min syster kommer om 14 veckor, fan saknar min mamma som fan, alltid i sverige så var jag med henne hela tiden, när jag skulle ut och shoppa så var jag med henne, det e skit svårt att inte vara brevid henne. hon är verkligen den bästa mamman man kan ha, allt jag ville ha fick jag av henne.
Mamma jag älskar dig nu och föralltid utan tvekan,

Haha syrran kommer åxo med, fan saknat henne som fan, vi kommer ha skit skoj tillsammans det lovar jag. kommer alltid finnas där för dig sis, spelar ingen roll om jag e långt ifrån men när du behöver nått så är det bara att ringa kommer ge dej allt du frågar om, love you sis

Kommentarer
Postat av: maida

haha ja men jag får aldrig nog av bosnien

2008-12-05 @ 13:44:14
URL: http://bjeleruze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0