20:51

Kan inte fatta att jag säger detta eller mer skirver men,  men jag saknar Sverige, eller mer folket. som mina vänner, min familj och maten. Saknar att snacka med Malin, Fitore och Shqipe. När vi satt i skolan och bara ha kul, säger en massa roliga saker. Och att jag kunde lita på er. Tänk att jag missa te x se Fitores man när vi skojade en massa om att när han kommer så skulle vi hälsa på och en massa saker, och när dem tar studenten, så sade jag att jag aldirg skulle kunna missa den. ja ni här är jag och har missat en massa saker. Te x Lisa B ska flytta hem till skåne igen. kommer säkert aldrig se henne igen. Hur skoj som helst hade vi i skolan. jag Lisa och Peres hahaa. har vart med om så mkt och har fått så många minnen med er alla som jag är tacksamm över och kommer ha kvar hela livet. Nästa gång ni ser mig är med en liten bebis i handen hihi. kan inte fatta att jag ska snart bli mamma. aja ska dra och äta nu baby kom nyss hem so laterzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0