Boring day today



 

Usch vilket väder det är idag, regnar och så blåser det skit mkt, längtar till sommarn så mkt,
men det som är så jobbigt är att jag e gravid och det kommer bli varmt och så kommer jag säkert bli svullen och sånt, vill inte det, oj vad jag klagar då haha. idag har jag typ inte gjort nått, har typ lagat mat bara, lagade fisk och potatis och sås mmh skit gott va det, och så städade jag lite huset och nu så laddar jag ner arabisk låtar till Juju. hon ville ha Melissa och Haifa wehbes låtar så laddar det till henne nu. väntas på baby ska komma vi ska äta efter det se på film sen ska vi dra till hans morsa. efter det ska vi antagligen sova hihi :) iaf har inget mer att berätta its a boring day today.



tjockis bild hihi, 18 v gravid






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0