Längtar tills jag får se och hålla min bebis

Hur kan man lägnta till nått man aldrig sett?
Att bli mamma e inte lätt men jag vet att jag kommer bli en bra mamma. ska försöka allt jag kan för att bli den bästa mamman. allt barnet önskar sig ska jag ge han, men ska inte göra så han blir bortskämd iaf. haha just nu ser jag ut som en tjockis vill inte ens läga ut bilder på mig haha, fan det ju lite jobbigt att vara gravid allt man tänker på är hur fet man är och att man inte kan ha på sig vanliga snygga kläder, väntar till sommarn iaf där kan man ha söta klänningar hihi. iaf var hos docktorn för 2 veckor sedan och fick reda på att jag har en pojke, lr dem sa mer 80% att det var pojke men man får väl se på nästa synomgram. ha det bra så länge later...

ej min mage lr bebis

Kommentarer
Postat av: Nancy

Miss you i hope you have a grate life :D and you have to come to sweden when you get the baby i want to se him/her :)

bye kisses and hugs <3 :)

2009-03-27 @ 12:10:36
Postat av: sirina

hehe thx nancy, im having a boy and his name is going to me ali, my baby whants that hihi. the baby is coming in aug 28.

2009-03-27 @ 15:23:12
URL: http://sirina.blogg.se/
Postat av: Malin sis <3

Heeeej baby, saknar dig du svarar aldrig på msn :(

vi pratar mycket om dig i skolan.. miss my litle hoe... du är inte bort glömd älskling bara svårt att få tag på dig hehe :P Älskar diiiig så MYCKET

2009-04-20 @ 00:01:16
Postat av: Sirina

hehe hoppas ni snackar bra om mig, miss u too soo much. tiderna med dej gor inte att glomma malin. du har vart som en syster for mig och jag e glad for der. dont forget about me cuz i never will forget about u (L) big love to u my lillsis Malin

2009-04-20 @ 02:16:53
URL: http://sirina.blogg.se/
Postat av: Malin u´r sis ;)

hahaha har inte du förstått att det är jag som är bigsis ;) hahaha... Ne våran tid kommer aldrig att glömmas... Nee du vet vi säger all skit om dig som går hahaha :P nee då de är bara bra ... Vi typ snackar om att alla i den här världen är med barn just nu typ o hur mycket vi saknar dig o hur rolig du är hahaha :D Fitore sa bara för någon vecka sedan att det är så jävla bra att du är en ärlig människa o säger vad du tycker haha :D ÄLSKAR DIG FOR EVER, YOU KNOW THAT I HOPE... MISS YOU MY LITLE BIATCH ;)

2009-04-21 @ 19:59:05
Postat av: Malin sis <3

hahaha har inte du förstått att det är jag som är bigsis ;) hahaha... Ne våran tid kommer aldrig att glömmas... Nee du vet vi säger all skit om dig som går hahaha :P nee då de är bara bra ... Vi typ snackar om att alla i den här världen är med barn just nu typ o hur mycket vi saknar dig o hur rolig du är hahaha :D Fitore sa bara för någon vecka sedan att det är så jävla bra att du är en ärlig människa o säger vad du tycker haha :D ÄLSKAR DIG FOR EVER, YOU KNOW THAT I HOPE... MISS YOU MY LITLE BIATCH ;)

2009-04-21 @ 20:00:02
Postat av: Sirina

haha nej jag e fodd innan dig, haha:D i know vi hade allt kul tillsammans. gor det ens att snacka skit om mig haah :), ah i know en massa e med barn haha, i know det e bra att va arilig sa ju det :D helsa dem och seg att jag saknar dem skit skit mkt. och att en dag kommer jag med bebisen och helsar po hehe. i know that i love u too sis. kommer aldrig glomma dig. take care of your self hoe

2009-04-22 @ 02:39:34
URL: http://sirina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0