Wazzup

Länge sen man skrev då men glömde bort mitt lösen och så tänkte jag aldrig på bloggen men nu så ska jag börja skriva lite iaf hihi. idag e det gött väder det är 8 grader men varmt och solen skiner. Ska ta en promenad nu och lugna ner mig lite, är jätte stressad och besviken och arg och ah en massa saker. Måste rensa huvet lite. inte bra att vara stressad för bebisen. Visste inte att man kunde sakna sin familj so otrolgit mkt. Vill so gjärna dra till dem just nu. ligga i pappas famn och skoj bråka men mami, hehe saknar de tiderna. men vad ska man göra man blir äldre och måste klara sig sj utan sin familj ibland. tur så har jag baby vid min sida alltid. även om  jag kan vara lite jobbig hihi. men han stor allid ut med mig. Anyways ska ta en promis nu so se ya later bay bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0