Social security

Idag- Gjorde social security idag, det gick bra, dem sade att jag får mitt social security om en vecka, för er som inte vet vad social security är, det är typ som ett person nr, du kan inte göra nått utan detta. men för att göra social security måste man få kortet om att man är G att stanna i USA och det fick jag för 2 veckor. så nu kan jag snart resa utomlands med för jag får mitt green card om 1 mån :D Har inte gjort så mkt mer, väntas till baby kommer hem från gymmet, sen ska vi ut med Fufi och hennes man men vet inte vad vi ska göra än.

Lördag - Juju fyllde or (sister in law), så vi firade henne, vi drog till babys moster och chilla på deras yard, var en härlig och mysig kväll.

Söndag- Jag och baby softa och kollade på film scary movie 2, vet att det är gammal men men, sen så kom Fufi och hennes man och då spelade vi kort och så, rolig kväll var det allt.





Kortet taget 2008-07-11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0