Städat och klart


Shit har typ städat i 3 timmar nått, skit trött nu haha, städade hela gaderoben min och babys, slängde en massa kläder med. snacka om att jag måste köpa en massa när jag fött barnet och blivit smal igen. Massa massa snygga kläder. fan när man e gravid så längtar man att få köpa smala snygga icke gravida kläder. fan ner man ser och hör från folk
"jag köpte det och det "så blir man lite avis fan. men men det e 3 mån och 3 vecokor kvar. men iaf lagade mat nyss, väntas nu på att baby ska komma bara vilket han gör om 2 timmar :(



I want this dress

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin. vart ifrån ? :)

2009-05-09 @ 21:16:12
Postat av: Sirina

Mande, i USA

2009-05-10 @ 06:29:51
URL: http://sirina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0