Soft måndag med soft väder... me like it

Passar på att sova lite extra mkt nu när jag är här i sverige på tanke på att min son vaknar runt 8, men nu när jag är här i sverige så passar morsan honom. Stackarn idag är min älskade son förkyld, hans lilla näsa är helt röd. hoppas han mår bättre imorn iaf. idag så drog jag och min syster te stan runt 2 tiden. vi drog te banken och sedan till fk och efter det så träffade vi morsan och lill sis. vi ringde farsan och så tog vi en promis vid museparken, passar på nu när det e soft väder. helt underbart va vädret idag hoppas det blir så när killen kommer. anyway efter det så drog vi till mc och käkade lite och sedan drog vi till willys köpte spröbröd till fisken som jag lagade idag. det blev jätte gott alla gillade det. blev inte ens kvar till mig nästan. sedand så körde vi runt lite med bilen jag brochan och mina 2 sis. hade blasting musik och sjöng och hade skoj. när jag kom hem snackade jag med killen, saknar honom så otroligt mkt. han har 1 vecka kvar nu. hoppas det går fort. aa typ så har min måndag set ut, ska sova snart, ska upp tidigt imorn ska till tandläkaren 8 30 usch.

PS. Imorgon kommer jag lägga upp lite bilder som jag tog idag, orka göra det nu

Kommentarer
Postat av: alexandraz

Hej , vilken härlig blogg! kolla gärna in min www.aleksandraz.blogg.se & www.aytish.blogg.se och rösta på min klänning. Tack i för väg skulle bli jätte glad

2011-06-23 @ 00:54:41
URL: http://aleksandraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0