En söndag kväll


wazzup, va länge sen jag blogga, senast var när jag var gravid med min son, usch vad tiden går fort. nu är han snart 9 månader  den 1/6.


Snart snart så kommer min boo, saknar han så mkt har vart ifrån han i 1 månad.
är inte så van med det. känner mig så ensam om nätterna :(. men snart så kommer,
han kommer om en vecka typ den 8/6. kommer stanna här i 20 dagar sen så flyger vi hem till NY.
Tiden går så snabbt när man har kul. käns som om det var igår jag kom hit. jag vet att när jag drar så kommer jag saknar min familj fett mkt. usch vill inte ens tänka på det.

Just nu så softar jag med brochan, kollar på filmen Hit and Run och käkar popcorn. morsan är inne i rummet och sjunger godnatt sånger till Aluche så han somnar.



Här är en bild av min underbara son Ali Hassan Moujir 8 månaders gammal


Kommentarer
Postat av: susanna jaber

babbbbbbbbby booy <3<3

2010-08-04 @ 12:56:12
Postat av: Klänningar

Hey! du är så söt och vacker. trevligt att se dig!

2011-05-26 @ 13:39:08
URL: http://www.smartgirl.se/klaeder/klanningar
Postat av: matchmaking

Ich mag dieses Post. Es ist kurz, informativ und auf den Punkt. Good job.

2011-09-24 @ 09:29:00
URL: http://www.flirting.se/matchmaking/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0